Lexus GS 300h uzupełnia ofertę
Dziewiętnastocalowe felgi, LED-owe światła, podgrzewana kierownica z drewna bambusa oraz inteligentny fotel, który sam dostosowuje się do kierowcy. Nowy Lexus GS 300h udowadnia, że luksusowa limuzyna nie musi być nudna.
Po najmocniejszej odmianie 450h, będzie to drugi hybrydowy GS w ofercie. Nieco słabszy, ale nie mniej luksusowy. Lexus GS 300h ma na wyposażeniu m.in. system ostrzegający przed zajechaniem drogi, system podgrzewania i wentylowania foteli, połączenie przez bluetooth z komputerem pokładowym czy zestaw głośnomówiący, sterowany z kierownicy.
Hybrydowy Lexus GS 300h oferuje również wiele korzyści nie tylko jeśli chodzi o komfort, ale i eksploatację. Robiąc rocznie około 30 tysięcy kilometrów, po trzech latach na samych tylko klockach i tarczach hamulcowych oraz ogumieniu zaoszczędzić możemy nawet kilka tysięcy złotych w porównaniu do wersji z silnikiem benzynowym.
- W tych samochodach nie ma wielu komponentów, które mogą się zepsuć. Nie ma alternatora, rozrusznika, pasków klinowych, pasków zębatych, nie mamy tarczy sprzęgła, a skrzynia biegów jest bardzo uproszczona. Przeglądy są zatem dużo tańsze - podkreśla Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland.
Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!