WAŻNE
TERAZ

Zwrot akcji w sprawie Smartwings. Nieoficjalnie: LOT nie kupi czeskiej spółki

Lexus Driving Experience

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

10 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

11 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

12 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

13 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

14 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

15 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka