Lexus Driving Experience

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

/ 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

10 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

11 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

12 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

13 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

14 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

15 / 15Ostra jazda Lexusem RC-F

Obraz
© Materiały prasowe

Ubieram balaklawę, kask, podjeżdża pomarańczowy RC-F, słyszę już go z oddali, siadam na fotelu pasażera, obok siedzi Ben Collins, powszechnie znany jako stary Stig z motoryzacyjnego programu Top Gear. Witam się grzecznie, zapinam pas, ruszamy… Obraz za szybami zaczyna się rozmazywać, długa prosta kończy się bardzo szybko, hamujemy w miejscu gdzie w życiu bym nie odważył się zahamować. Lewy zakręt, prawy, podjazd na górkę, wszystko w pełnym uślizgu, Collins zna tę próbę doskonale, wie jak się złożyć, aby trafić na szczycie na kontynuację drogi, jeszcze kilka, kilkanaście zakrętów, nawrotów, kółek wokół beczki i wracamy na metę.

Spalanie rzadko kiedy schodziło poniżej 50-60 litrów. Wszystko na wysokich obrotach, korzystając do woli z 477 koni mechanicznych uwięzionych w 5-litrowej jednostce napędowej V8. Lubię to. Oczywiście. Podajemy sobie ponownie ręce, i wychodzę z auta. Teraz wiem, do czego Stig, i do czego RC-F są zdolni jako zespół. Brytyjczyk panuje nad każdym manewrem jakby to był spacer po leniwej alejce w parku. Zagadywanie go nie rozprasza, wszystko wykonywane perfekcyjnie. Psia krew, też bym chciał tak potrafić...

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła