Leopard
None
Leopard
Pod wydatną maską skrywa się silnik o pojemności 6.0 litra z Chevroleta Corvette, który rozpędza Leoparda do "setki" w 4 sekundy.
Leopard
Kierownica i dźwignia zmiany biegów została przygotowana przez włoskie Momo, skórzane fotele przygotował polski Inter Groclin.
Leopard
Gdyby nie wyświetlacz po środku deski rozdzielczej, można by ulec złudzeniu, że pojazd liczy przynajmniej kilkadziesiąt lat.
Leopard
Aluminiowa karoseria jest oparta o kratownicową ramę ze stali. Hamulce przygotowało Brembo, układ napędowy pochodzi z Corvette.
Leopard
Leoparda można zamówić również z niewielkimi przednimi owiewkami, co sprawia, że wygląda niczym historyczne roadstery. Do prowadzenia staje się wówczas nieodzowne nakrycie głowy oraz gogle.
Leopard
Koło zapasowe na pokrywie bagażnika, skórzana sakwa, wlew paliwa w stylu retro oraz niewielkie światła wyraźnie wskazuje, że stylistyka Leoparda nawiązuje do bolidów sprzed lat.
Leopard
Konstruktor i jego dzieło - Zbysław Szwaj oraz Leopard. Produkowany w Mielcu roadster jest sprzedawany przez szwedzką placówkę.
Leopard
Warto zapamiętać logo tej firmy. Być może niedługo będzie cenione na równi, ze znakiem firmowym Bentleya albo Lotusa