WAŻNE
TERAZ

Media: Izrael zbombardował miasto w Strefie Gazy. Podali powód

Lancia Ypsilon 0,9 TwinAir

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

/ 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

10 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

11 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

12 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

13 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

14 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

15 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

16 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

17 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

18 / 18Modelka z silnikiem roku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli mielibyśmy wymienić najładniejszy samochód miejski, nie byłoby to łatwe zadanie. Na pewno wśród najciekawszych propozycji znaleźliby się przedstawiciele z Włoch i z Francji. Do czołówki najbardziej wyrazistych konstrukcji zakwalifikowalibyśmy Alfę Romeo Mito, Citroena C3, a także niezbyt popularną w Polsce Lancię Ypsilon. Możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza sprawi, że trudno będzie spotkać dwa takie same egzemplarze ostatniego z wymienionych. Wydłużona płyta podłogowa Fiata 500 wraz z silnikiem roku 2011 - 0,9 TwinAir, stanowią dobry tandem sprawdzający się nie tylko w mieście, ale i w dłuższych trasach.

Ostatnie kilka lat przyniosło spore zmiany w segmencie B. Mimo, że w Polsce niekwestionowanym liderem pozostaje Skoda Fabia, to nowe i oryginalne konstrukcje zaczynają dochodzić do głosu. Kia Rio, Chevrolet Aveo, czy chociażby atrakcyjnie wystylizowany Ford Fiesta, szturmem przebijają się do czołówki rankingu sprzedaży nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie. Lancia to inna liga. Blisko jej do najlepszych samochodów tego segmentu, mimo nielicznych niedociągnięć. Za styl trzeba płacić o czym przekonuje cena. Za egzemplarz widoczny na zdjęciach zapłacimy blisko 80 tysięcy złotych. W tej cenie dostaniemy bogato wyposażonego Seata Ibizę Cuprę, a także Volkswagena Polo Gti, czy Fiestę ST. Cóż, za styl i szyk zawsze trzeba było sporo płacić.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła