Lancia Y Momo Design
None
Lancia Y Momo Design
To kwestia stylu. Lancia Ypsilon w wersji Momo Design ma całą masę upiększeń, które czynią ją prawdziwą błyskotką. Patynowane 16-calowe felgi i atrapa chłodnicy, dwukolorowe nadwozie, we wnętrzu fotele pokryte skórą i alcantarą, wszechobecne napisy "Momo Design", przyciemniane tylne szyby, obniżone zawieszenie. Na szczęście nie przesadzono z dekoracjami i wszystko prezentuje się bardzo gustownie, ale... są wyjątki.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Wersja Momo Design to patynowane 16-calowe felgi, dwukolorowe nadwozie, przyciemniane tylne szyby i obniżone zawieszenie.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Nadwozie "bicolore" to jeden ze znaków rozpoznawczych wersji Momo Design.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Fotele pokryte skórą i alcantarą są bardzo wygodne, choć nie zapewniają zbyt pewnego trzymania w zakrętach. Kierowcy i pasażerowi na przednim siedzeniu nie brakuje miejsca. Tylna kanapa to niezbędne minimum dla dwóch dorosłych podróżnych i całkiem sporo dla dzieci.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Charakerystyczną cechą tego modelu jest również patynowana atrapa chłodnicy. W podobnym stylu utrzymane są felgi.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Tablicę zegarów w stylu retro umieszczono pośrodku, ergonomia w sumie nie najgorsza, ale wstawki ze srebrnego plastiku, nieudolnie udającego aluminium, który zdaje się krzyczeć: "Jestem tani!" - psują dobre wrażenie.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Tablicę zegarów w stylu retro umieszczono pośrodku, ergonomia w sumie nie najgorsza, ale wstawki ze srebrnego plastiku, nieudolnie udającego aluminium, który zdaje się krzyczeć: "Jestem tani!" - psują dobre wrażenie.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Lancia Ypsilon w wersji Momo Design ma całą masę upiększeń, które czynią ją prawdziwą błyskotką: wszechobecne napisy "Momo Design" i przyciemniane tylne szyby. Na szczęście nie przesadzono z dekoracjami.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Zwężane zewnętrzne krawędzie lusterek są modne, ale... dzięki temu kierowca mniej może w nich zobaczyć.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Stylowe lampy to jeden ze znaków rozpoznawczych małej Lancii.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Patynowane, 16-calowe felgi są jednym z elementów wyposażenia wersji "Momo Design". Za dopłatą 2500 złotych można mieć obręcze "Bi-colore" z poszerzanymi oponami 195/45.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Na dużą pochwałę zasługuje silnik diesla 1.3 Multijet o mocy 105 KM, uzyskiwanej przy 4000 obr./min. Gwarantuje maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1750 obr./min. Dzięki niemu Lancia osiąga prędkość maksymalną 177 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,5 sekundy.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Stylowe lampy to jeden ze znaków rozpoznawczych małej Lancii.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Nadwozie "Bicolore" to także jeden ze znaków rozpoznawczych wersji Momo Design.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Czarny lakier "Masaccio", zestawiono z matowym, metalizowanym lakierem "Titano" na pokrywie bagażnika, dachu i lusterkach.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *
Lancia Y Momo Design
Czarny lakier "Masaccio", zestawiono z matowym, metalizowanym lakierem "Titano" na pokrywie bagażnika, dachu i lusterkach.
[Fot. Marek Wieliński]
* WIĘCEJ O AUCIE *