Lancer Evo FQ-400

None

Obraz

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

10 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

11 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

12 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

13 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

14 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

15 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

16 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

17 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

18 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

19 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

20 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

21 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

22 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

23 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

24 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

25 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka