Lancer Evo FQ-400

None

Obraz

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

/ 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

10 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

11 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

12 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

13 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

14 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

15 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

16 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

17 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

18 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

19 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

20 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

21 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

22 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

23 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

24 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

25 / 25Najszybsze Evo w historii

Obraz

Wersja FQ-400 została wyposażona w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy produkujący 403 KM przy 6 500 obr./min. oraz 525 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3 500 obr./min., dzięki czemu ten rodzinny sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy! Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h, jednak podejrzewamy, że po zdjęciu kagańca Evo FQ-400 mogłoby osiągnąć prędkość wystarczającą do oderwania się od ziemi...

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła