Lamborghini Sesto Elemento

None

Obraz

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

/ 9Kwintesencja tradycji i nowoczesności

Obraz
© Marek Wieliński

Bazą powstania modelu jest solidna, trwała, bezpieczna, a nade wszystko lekka konstrukcja Monocoque. Wszystkie elementy struktury wykonane zostały z włókien węglowych oraz z tworzywa CFRP będącego syntezą włókien szklanych i węglowych oraz specjalnie przygotowanego plastiku. Do tak przygotowanego pojazdu zainstalowano silnik używany w Gallardo LP 570-4 Superleggera. Przyspieszenie od 0 do 100 km ze startu zatrzymanego wynosi tylko 2,5 sek, a prędkość maksymalna wynosi nieco ponad 300 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła