*Mitsubishi L200 jest najbardziej popularnym samochodem typu pickup wśród polskich klientów. Zgodnie z najnowszymi danymi IBRM Samar, był on najczęściej wybieranym autem tego typu w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy. *
Samochody typu pickup są zyskują na popularności w Polsce a znaczący wzrost sprzedaży można obserwować od lipca tego roku. Ma to niewątpliwie związek ze zwiększoną liczbą inwestycji, szczególnie tych, związanych z budową dróg w Polsce, oraz faktem, że przy zakupie pickupa właściciele firm mogą odliczyć 23% VAT.
Sprzedaż Mitsubishi L200 od stycznia do sierpnia bieżącego roku wzrosła o 22% w porównaniu do tego samego okresu 2010 roku - do klientów trafiło w tym okresie 447 samochodów. W samym sierpniu sprzedano 102 takie pojazdy, czyli aż o 50% więcej niż przed rokiem.
Tak dobry wynik sprzedaży pozwolił L200 na uzyskanie ponad 20% udziału w rynku w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku a w sierpniu udział ten wyniósł ponad 30%. Ten sukces w ogromnej mierze jest zasługą sprzedaży flotowej.
- Mitsubishi L200 jest cenione przez klientów za funkcjonalność oraz znakomity układ napędu Super Select 4WD, dający możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości, na dowolnej nawierzchni - mówi Kamil Wieczorkowski, specjalista do spraw sprzedaży flotowej w polskim oddziale Mitsubishi Motors. - Ten uniwersalny pojazd potrafi przewieźć niemal tonę ładunku w skrzyni, może ciągnąc przyczepę nawet do trzech ton, a w kabinie mieści się pięć osób.
W Polsce Mitsubishi L200 jest oferowany z dwoma turbodoładowanymi silnikami o pojemności 2,5-litra i mocy 136 KM oraz 178 KM jako Single Cab (z pojedynczą kabiną), Double Cab (podwójną kabiną) i Club Cab, czyli półtorej kabiny w 9 wersjach wyposażenia.
Najtańsze Mitsubishi L200 kosztuje obecnie 69 910 zł netto.
* ZOBACZ NA CO STAĆ L200 * lop/