Citroen
Typowe usterki: przepalające się często żarówki, niedomagania elektroniki, awaryjny komputer komfortu (BSI) I generacji; nietrwałe elementy układu hamulcowego; w silnikach HDI - awarie koła pasowego i turbosprężarek, nieszczelności wtryskiwaczy, wycieki oleju; w wersji 1.6 HDI zdarza się rozciągnięty łańcuch łączący wałki rozrządu; w autach z filtrem cząstek stałych FAP - uszkodzenie czujnika ciśnień i czujnika otwarcia wlewu paliwa, w starszych silnikach benzynowych awarie silniczka krokowego i cewek zapłonowych, w nowszych zdarzają się awarie elektronicznie sterowanej przepustnicy; w Saxo i Xsarze - zużycie łożysk igiełkowych tylnej belki oraz uszkodzenie regulacji prędkości pracy wentylatora wnętrza; w C3 - uszkodzenia ograniczników otwarcia drzwi i korozja krawędzi drzwi oraz maski; w C5 - awarie pompy hydropneumatycznego zawieszenia.
Ranking TUV: młodsze Citroeny słabo wypadają w statystykach rankingu TUV. Modele C3 i C4 plasują się poniżej średniej w poszczególnych kategoriach wiekowych. Nieco lepiej sprawuje się C5 - sklasyfikowane w środku stawki. Najwyżej oceniano Xantię - 19. miejsce wśród 8- i 9-latków oraz 16. pozycja w najstarszej kategorii wiekowej.
Akcje serwisowe: nieszczelności bloków ABS-u i ESP mogące doprowadzić do samozapłonu - C4 wyprodukowane pomiędzy wrześniem 2005 a październikiem 2006 r., a także C4 z ESP wytwarzane do października 2006 r. - kampanią objętych jest 1608 egzemplarzy C4 oraz 1206 sztuk C4 z ESP; kłopoty ze wspomaganiem hamulców w Saxo, Xsarze i Berlingo - dotyczy niektórych aut z 2000 r.