Peugeot
Typowe usterki: często przepalające się żarówki, nietrwałe elementy układu hamulcowego, usterki wyposażenia elektronicznego i magistrali danych (problemy ze stacyjką, migającymi kontrolkami); awarie komputera komfortu BSI (dotyczy pierwszych generacji urządzenia); wycieki oleju z układu napędowego; nietrwałe łożyskowanie tylnych wahaczy (106, 306); zużyte drążki zbieżności (406), w silnikach benzynowych awarie elektronicznej przepustnicy; w silnikach Diesla uszkodzenia wtryskiwaczy, turbosprężarek (najczęściej w 1.6 HDI) i dwumasowych kół zamachowych; nieprawidłowości w pracy układu recyrkulacji i systemu oczyszczania spalin z filtrem FAP; przerwy w obwodzie poduszek powietrznych; w modelu 307 usterki układu wspomagania kierownicy i układu ABS mogące doprowadzić do pożaru.
Ranking TUV: wszystkie modele Peugeota, które znalazły się w rankingu (m.in. 106, 206, 306, 307, 406, 407 i 806) prawie zawsze zajmują dalekie miejsca. Jedynie model 406 w najstarszej kategorii wiekowej został sklasyfikowany na dobrej, 21. pozycji.
Akcje serwisowe: nieszczelności bloku systemu ABS mogące powodować pożar - 307 produkowane od lutego 2002 do września 2005 r.; wadliwe zabezpieczenie elektropompy wspomagania układu kierowniczego, co może spowodować zwarcie obwodu elektrycznego i zaprószenie ognia - 307 wyposażone w silnik benzynowy o pojemności 1.6 oraz 2.0 o numerach VIN od 82001728 do 83046212; nieprawidłowe zamocowanie kurtyny lewej poduszki powietrznej, co w przypadku zderzenia bocznego może powodować niewłaściwe rozłożenie lewego airbagu - 307 hatchback wyprodukowane od listopada 2004 do marca 2005 r. (numery VIN od 83864643 do 84061314); nieszczelności bloku ABS prowadzące do zwarcia instalacji, a w konsekwencji nawet do pożaru pojazdu - 307 z ABS wyprodukowanych od 09.2005 do 11.2006 r. (numery VIN od VF 33A9HVC84695467 do VF 33HRHYB84011810).