Mitsubishi
Typowe usterki: awarie przekładni (Colt i Carisma); niska trwałość zawieszenia (Carisma); urywające się łączniki stabilizatora oraz skrzypiące tylne zawieszenie (Lancer); zużyte sprzęgła i uszkodzone synchronizatory skrzyni biegów (Lancer Evo); po większych przebiegach problemy z pracą silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Ranking TUV: najlepiej wypadają starsze Pajero, ale dobrze prezentuje się także Space Wagon i Colt. Carisma - przeciętnie.
Akcje serwisowe: możliwość pęknięcia przewodu powrotnego paliwa - Lancer Evo X z 2008 r.; ryzyko zakłóceń pracy zaworu zwrotnego wspomagania hamulców - Lancer i Outlander z aut. skrzynią (produkowane od 12.2008 r.); ryzyko pęknięcia osłony termicznej wydechu - Grandis (do 03.2006 r.); nieprawidłowe działanie włącznika świateł stopu z diodami LED - Grandis i Outlander (do 04.2008 r.); ryzyko uszkodzenia wewnętrznej przepony akumulatora ciśnienia wspomagania hamulców - Pajero V60W i V70W z lat 2000-02; możliwość poluzowania nakrętek śrub łączących wały napędowe - Pajero produkowane przed 09.2007 r.; pęka śruba zespołu sterowania aut. przekładni - Pajero (do 15 grudnia 2006 r.); wadliwe mocowanie foteli w drugim rzędzie - Grandis z 2006 r.