Krystian Korzeniowski

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

/ 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

10 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

11 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

12 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

13 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

14 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

15 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

16 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

17 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

18 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

19 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

20 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

21 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

22 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

23 / 23Jak zostać kierowcą wyścigowym

Obraz
© Materiały prasowe

Przy okazji trzeciej rundy Volkswagen Castrol Cup odbywającej się w czeskim Brnie, zagadnęliśmy i przeprowadziliśmy wywiad z niecodziennym kierowcą wyścigowym - Krystianem Korzeniowskim. Chłopak nie tylko jest beniaminkiem w gronie profesjonalnych zawodników, ale jego historia jest także bardzo wyjątkowa. Jego kariera rozpoczęła się na PlayStation, skąd trafił do GT Academy i na torze w Silverstone odbył przyspieszony kurs pod tytułem "jak zostać kierowcą wyścigowym".

Nauką zajmowali się tacy kierowcy jak Sebastian Buemi czy Johnny Herbert (obaj wywodzący się z królewskiej Formuły 1). Później, dzięki swojemu fantastycznemu uporowi dołączył do grona Volkswagen Castrol Cup - bez koneksji, bez rodziców milionerów, do wszystkiego doszedł sam i z wielkimi ambicjami. Sam szuka sponsorów, sam walczy na torze. To przykład, że można spełnić marzenia, trzeba tylko bardzo mocno do nich dążyć... Rozmowa odbyła się na dwie godziny przed jego... pierwszym profesjonalnym zwycięstwem!

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3