Trwa ładowanie...
Hyundai
26-07-2012 16:24

Koreańskie marki zdobywają rynek

Koreańskie marki zdobywają rynekŹródło: Piotr Mokwiński
d2xqs7l
d2xqs7l

Taki wniosek nasuwa się po przeanalizowaniu aktualnych danych sprzedażowych marki Hyundai i Kia z rynku niemieckiego. Po pierwszym półroczu firmy zapewniły sobie udział rynkowy na poziomie łącznie około 4,9 proc.

W pierwszym półroczu zarejestrowano w Niemczech łącznie ponad 52 800 samochodów osobowych marki Hyundai (+17,4 proc.) oraz 27 700 aut z logo Kia (+50 proc.). Dla porównania, cały rynek odnotował w omawianym okresie wzrostu wolumenu o 0,7 proc.

Udział rynkowy przypadający na Hyundaia wyniósł po pierwszym półroczu 3,2 proc., wobec 2,8 proc. w analogicznym czasie roku poprzedzającego. Kia osiągnęła natomiast wynik na poziomie 1,7 proc. (1,1 proc.).

Najchętniej kupowanymi przez niemieckich klientów modelami w gamie marki Hyundai i Kia były odpowiednio i30 oraz Cee'd.

W samym tylko czerwcu bieżącego roku siostrzane marki Hyundai i Kia miały udział w rynku niemieckim na poziomie łącznie 5,1 proc.

(źródło: Samar.pl)

d2xqs7l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xqs7l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj