Honda Civic 2012
Co ciekawe, pierwsze popularne UFO mimo trudnej w odbiorze prezencji przyjęło się na rynku, godnie zastępując swego poprzednika. Nieposzlakowana opinia mechaniki pojazdu pozwala sądzić, że i ta generacja będzie prezentować najwyższy poziom wykonania i wytrzymałości, kontynuując chlubną passę kompaktowych Hond. Niestety, włodarze japońskiego koncernu dopiero niebawem wprowadzą do oferty silnik wysokoprężny, skazując tym samym chętnych na dwie jednostki benzynowe. Jeśli nie przeszkadza nam fakt, że to nie my konfigurowaliśmy wymarzonego Civica, to z powodzeniem możemy skorzystać z oferty rynku wtórnego; wydając 55-60 tysięcy złotych kupimy ciekawy egzemplarz. Wyszukanie kompaktu z Azji z mocniejszym silnikiem 1.8 o mocy 142 KM pochodzącego z 2012 roku zajmie nam kilka chwil. Nie możemy jednak w jego wypadku liczyć na tak bogate wyposażenie jak u europejskich kompaktów. Pełna elektryka, dwustrefowa klimatyzacja, szyberdach czy skórzana tapicerka była montowane w wielu sztukach.