Honda Civic
Spośród japońskich propozycji walczących o klienta w klasie kompakt jedynie Subaru Impreza, Mitsubishi Lancer i Honda Civic zaskarbiły sobie szerokie grono wiernych fanów. Jednak pierwsi dwaj zawodnicy zasługują na większą uwagę wyłącznie w topowych wariantach STI i Evolution. Honda zaś nawet w bazowych odmianach daje sporo radości z jazdy, musimy spełnić tylko jeden warunek - trzeba pogodzić się z niewielką mocą dostępną pod prawą stopą. Wówczas precyzyjny układ kierowniczy, perfekcyjnie działająca i sześciobiegowa przekładnia manualna będą w stanie przysłonić niedostatki 1.4-litrowego silnika o mocy 100 KM. Wnętrze kompaktowego Azjaty nowej generacji jakością wykonania przypomina raczej europejskich graczy niż typowe japońskie konstrukcje. Większość elementów wykończeniowych jest zrobiona z miękkich materiałów. Jedynie kontrowersyjny design może stanowić problem dla niektórych, a także cena - od 65 tysięcy złotych.