VW Golf VI
Atrakcyjną alternatywę dla salonowego Golfa znajdziemy na rynku wtórnym. By cieszyć się mocnym i oszczędnym silnikiem wysokoprężnym, nie musimy poszukiwać znacznie starszych egzemplarzy. W cenie wspomnianego Golfa VII bez problemu znajdziemy szóstą generację pochodzącą z 2012 roku, na dodatek z dwulitrowym dieslem TDI 140 KM, z sześciostopniową manualną przekładnią lub automatyczną, dwusprzęgłową konstrukcją o takiej samej liczbie przełożeń. Przeczesując portale aukcyjne dojdziemy do wniosku, że większość Golfów VI wyposażonych w silnik Diesla dysponuje bogatą listą płatnych dodatków, tak więc możemy trafić na nawigację, automatyczną klimatyzację czy skórzaną tapicerkę. Nawet przebieg rzędu 20-40 tysięcy kilometrów nie powinien przerażać potencjalnych nabywców. Co prawda auto będzie już prawie po gwarancji, jednak wspomniany kilometraż nie zwiastuje żadnych problemów.