Audi A6
Kolejna propozycja z niemieckich zakładów Audi. Równocześnie ze wspomnianym A4 B5 w klasie wyższej cztery pierścienie reprezentował model A6 C5. Produkowany w latach 1997 - 2004 bezpośredni konkurent BMW serii 5, oferował cztery pełnowymiarowe miejsca oraz 455-litrowy bagażnik. Podobnie jak konkurent, jakość i wyposażenie stoi na wysokim poziomie, ceny części zamiennych także. Jednak w przeciwieństwie do tylnonapędowego Monachijczyka, A6 dostępne było również z napędem Quattro. Dzięki niemu przeniesienie mocy i momentu obrotowego odbywało się niemal bez zbędnych strat w postaci spalonych opon.
Rolę najsłabszego benzyniaka oferowanego z napędem 4x4 pełnił doładowany 1,8 o mocy 150 lub 180 KM, wyżej w silnikowej hierarchii plasowały się konstrukcje V6. Przy odrobinie szczęścia i samozaparcia z tytułowym budżetem możemy znaleźć wolnossące 2,4 i 2,8 generujące 165-170 i 193 KM. Większe jednostki 3,0 l, 2,7 l i 4,2 l znajdują się poza zasięgiem założonego budżetu. Egzemplarze zaopatrzone w 2,5-litrowego diesla lepiej omijać szerokim łukiem, jest bardzo awaryjny i paliwożerny.