WAŻNE
TERAZ

Autostrada zablokowana po karambolu. Zginęła kobieta

Koenigsegg Regera

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka