Kia Stinger

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

/ 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

10 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

11 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

12 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

13 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

14 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

15 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

16 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

17 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

18 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

19 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

20 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

21 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

22 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

23 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

24 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

25 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

26 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

27 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

28 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

29 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

30 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

31 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

32 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

33 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

34 / 34Model niespodziewany

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Stinger to model wyjątkowy. W czasie, gdy samochody o sportowym zacięciu są rzadkością Kia, raczej nie kojarzona z takimi modelami, postanowiła stworzyć model wyjątkowy. Z mocnymi silnikami i napędem na tylną lub obie osie. Koreańczycy co prawda nie poszli na całość i nie zdecydowali na dwumiejscowe coupe, ale stylistyka nie pozostawia wątpliwości co do charakteru Stingera.

Pytaniem, które sobie wszyscy zadają, jest to, czy Kia Stinger spełnia obietnice dotyczące osiągów i przyjemności z jazdy. Miałem okazję na torze sprawdzić wersje benzynowe – podstawową 2-litrową o mocy 255 KM i topową V6 3,3 l oferującą 370 KM. Pierwsza z nich dostępna jest z napędem na tylną oś, natomiast w przypadku drugiej moc przekazywana jest na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła