Kia Stinger

Nowa Kia, choć miała debiut w USA, to została zaprojektowana w Europie pod okiem głównego stylisty marki Petera Schreyera.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 6Sedan na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia, choć miała debiut w USA, to została zaprojektowana w Europie pod okiem głównego stylisty marki Petera Schreyera. Również za stronę techniczną odpowiadali w większości Europejczycy. Za podwozie Stingera odpowiada Albert Biermann, który przyszedł do Kii z BMW, a samochód był dopracowywany na torze Nurburgring.

Z drugiej strony w Kii Stinger można też dostrzec wiele amerykańskich cech. Może nie jest tak duży, jak konkurenci rodem z USA, ale masywna sylwetka, długość 4830 mm i szerokość 1870 mm na pewno spowodują, że nie zginie na amerykańskiej autostradzie. Pod maską montowane będą jedynie turbodoładowane silniki benzynowe umieszczone wzdłużnie. 2-litrowa jednostka o czterech cylindrach dostarcza 255 KM i 353 Nm. To dobry punkt wyjściowy. Dla tych, którzy wymagają jeszcze lepszych osiągów, Kia proponuje widlastą „szóstkę” o pojemności 3,3 l i mocy 365 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 510 Nm. Ta odmiana będzie rozpędzać się do 100 km/h w 5,1 s i osiągać maksymalnie 269 km/h.

/ 6Sedan na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia, choć miała debiut w USA, to została zaprojektowana w Europie pod okiem głównego stylisty marki Petera Schreyera. Również za stronę techniczną odpowiadali w większości Europejczycy. Za podwozie Stingera odpowiada Albert Biermann, który przyszedł do Kii z BMW, a samochód był dopracowywany na torze Nurburgring.

Z drugiej strony w Kii Stinger można też dostrzec wiele amerykańskich cech. Może nie jest tak duży, jak konkurenci rodem z USA, ale masywna sylwetka, długość 4830 mm i szerokość 1870 mm na pewno spowodują, że nie zginie na amerykańskiej autostradzie. Pod maską montowane będą jedynie turbodoładowane silniki benzynowe umieszczone wzdłużnie. 2-litrowa jednostka o czterech cylindrach dostarcza 255 KM i 353 Nm. To dobry punkt wyjściowy. Dla tych, którzy wymagają jeszcze lepszych osiągów, Kia proponuje widlastą „szóstkę” o pojemności 3,3 l i mocy 365 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 510 Nm. Ta odmiana będzie rozpędzać się do 100 km/h w 5,1 s i osiągać maksymalnie 269 km/h.

/ 6Sedan na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia, choć miała debiut w USA, to została zaprojektowana w Europie pod okiem głównego stylisty marki Petera Schreyera. Również za stronę techniczną odpowiadali w większości Europejczycy. Za podwozie Stingera odpowiada Albert Biermann, który przyszedł do Kii z BMW, a samochód był dopracowywany na torze Nurburgring.

Z drugiej strony w Kii Stinger można też dostrzec wiele amerykańskich cech. Może nie jest tak duży, jak konkurenci rodem z USA, ale masywna sylwetka, długość 4830 mm i szerokość 1870 mm na pewno spowodują, że nie zginie na amerykańskiej autostradzie. Pod maską montowane będą jedynie turbodoładowane silniki benzynowe umieszczone wzdłużnie. 2-litrowa jednostka o czterech cylindrach dostarcza 255 KM i 353 Nm. To dobry punkt wyjściowy. Dla tych, którzy wymagają jeszcze lepszych osiągów, Kia proponuje widlastą „szóstkę” o pojemności 3,3 l i mocy 365 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 510 Nm. Ta odmiana będzie rozpędzać się do 100 km/h w 5,1 s i osiągać maksymalnie 269 km/h.

/ 6Sedan na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia, choć miała debiut w USA, to została zaprojektowana w Europie pod okiem głównego stylisty marki Petera Schreyera. Również za stronę techniczną odpowiadali w większości Europejczycy. Za podwozie Stingera odpowiada Albert Biermann, który przyszedł do Kii z BMW, a samochód był dopracowywany na torze Nurburgring.

Z drugiej strony w Kii Stinger można też dostrzec wiele amerykańskich cech. Może nie jest tak duży, jak konkurenci rodem z USA, ale masywna sylwetka, długość 4830 mm i szerokość 1870 mm na pewno spowodują, że nie zginie na amerykańskiej autostradzie. Pod maską montowane będą jedynie turbodoładowane silniki benzynowe umieszczone wzdłużnie. 2-litrowa jednostka o czterech cylindrach dostarcza 255 KM i 353 Nm. To dobry punkt wyjściowy. Dla tych, którzy wymagają jeszcze lepszych osiągów, Kia proponuje widlastą „szóstkę” o pojemności 3,3 l i mocy 365 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 510 Nm. Ta odmiana będzie rozpędzać się do 100 km/h w 5,1 s i osiągać maksymalnie 269 km/h.

/ 6Sedan na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia, choć miała debiut w USA, to została zaprojektowana w Europie pod okiem głównego stylisty marki Petera Schreyera. Również za stronę techniczną odpowiadali w większości Europejczycy. Za podwozie Stingera odpowiada Albert Biermann, który przyszedł do Kii z BMW, a samochód był dopracowywany na torze Nurburgring.

Z drugiej strony w Kii Stinger można też dostrzec wiele amerykańskich cech. Może nie jest tak duży, jak konkurenci rodem z USA, ale masywna sylwetka, długość 4830 mm i szerokość 1870 mm na pewno spowodują, że nie zginie na amerykańskiej autostradzie. Pod maską montowane będą jedynie turbodoładowane silniki benzynowe umieszczone wzdłużnie. 2-litrowa jednostka o czterech cylindrach dostarcza 255 KM i 353 Nm. To dobry punkt wyjściowy. Dla tych, którzy wymagają jeszcze lepszych osiągów, Kia proponuje widlastą „szóstkę” o pojemności 3,3 l i mocy 365 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 510 Nm. Ta odmiana będzie rozpędzać się do 100 km/h w 5,1 s i osiągać maksymalnie 269 km/h.

/ 6Sedan na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia, choć miała debiut w USA, to została zaprojektowana w Europie pod okiem głównego stylisty marki Petera Schreyera. Również za stronę techniczną odpowiadali w większości Europejczycy. Za podwozie Stingera odpowiada Albert Biermann, który przyszedł do Kii z BMW, a samochód był dopracowywany na torze Nurburgring.

Z drugiej strony w Kii Stinger można też dostrzec wiele amerykańskich cech. Może nie jest tak duży, jak konkurenci rodem z USA, ale masywna sylwetka, długość 4830 mm i szerokość 1870 mm na pewno spowodują, że nie zginie na amerykańskiej autostradzie. Pod maską montowane będą jedynie turbodoładowane silniki benzynowe umieszczone wzdłużnie. 2-litrowa jednostka o czterech cylindrach dostarcza 255 KM i 353 Nm. To dobry punkt wyjściowy. Dla tych, którzy wymagają jeszcze lepszych osiągów, Kia proponuje widlastą „szóstkę” o pojemności 3,3 l i mocy 365 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 510 Nm. Ta odmiana będzie rozpędzać się do 100 km/h w 5,1 s i osiągać maksymalnie 269 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka