Kia Rio

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

/ 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

10 / 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

11 / 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

12 / 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

13 / 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

14 / 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

15 / 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

16 / 16Nowe szaty, stary przepis

Obraz
© Materiały prasowe

Kia Rio była do tej pory niedocenianym modelem. Na tle bardzo mocnego segmentu B z wieloma uznanymi modelami nie jest łatwo zaistnieć nowym graczom. Koreańskie auto zachęcało konkurencyjną ceną i przestronnym wnętrzem, ale brakowało mu charakteru. Teraz się to zmienia. Dłuższa maska, mocniejsze przetłoczenia i lżejszy tył uczyniły miejskie auto bardziej atrakcyjnym. Oczywiście nadal daleko mu do jakiejkolwiek ekstrawagancji, ale już takie drobne zmiany są krokiem w dobrą stronę.

Z drugiej strony Kia nie chce tracić klientów zadowolonych z poprzedniego modelu, a to oznacza, że nadal najważniejszą cechą są zalety użytkowe. Samochód jest przede wszystkim przestronny jak na segment B i może się pochwalić jednym z największych bagażników – mieści on 325 l i tylko minimalnie ustępuje Skodzie Fabii. Do tego Kii udało się wygospodarować sporo miejsca na schowki i półki.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro