Kia Provo

Stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

10 / 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

11 / 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

12 / 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro