Kia Provo

Stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

/ 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

10 / 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

11 / 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

12 / 12Miejska rozrywka

Obraz
© zdjęcie producenta

Wśród premier Kii podczas Salonu Samochodowego w Genewie pojawi się koncepcyjny mieszczuch o nazwie Provo. Ma to być stylowe auto o sportowym charakterze, które spodoba się młodym. Model ten pokazuje też, że Kia chce powalczyć o bogatszych klientów.

Koreański producent nie poinformował o planach produkcji modelu Provo, ale widać, że samochód został zaprojektowany jako konkurent dla takich aut jak Mini i Citroen DS3. Stylistycznie Provo odróżnia się od aktualnie produkowanych modeli koreańskiej marki. Ciekawy wygląd jest dużo bardziej radykalny, a charakter konceptu podkreślają felgi.

Również wnętrze dopasowano do stylu koncepcyjnego auta. Chromowane elementy, zamsz i wstawki wykonane z włókna węglowego raczej nie trafią w takiej formie do modelu produkcyjnego, ale są interesującą zapowiedzią przyszłych projektów. Podobnie jak w przypadku nadwozia, też we wnętrzu zdecydowano się na sportowe akcenty, jak spłaszczona u dołu kierownica.

Kia Provo wyposażona jest w 1,6-litrowy silnik Turbo GDI o mocy 204 KM i hybrydowy napęd 4WD przy pomocy silnika elektrycznego zapewniający nie tylko dodatkowy moment obrotowy na koła tylne lecz także możliwość jazdy z niewielką prędkością jedynie na zasilaniu elektrycznym. Całości dopełnia pierwsza dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia biegów (DCT) Kia.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę