Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

/ 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

10 / 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

11 / 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

12 / 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

13 / 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

14 / 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

15 / 15Kia pro_cee’d 1,6 CRDi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kia próbuje zerwać ze stereotypem producenta samochodów dla konserwatywnego klienta i trzeba przyznać, że robi to coraz skuteczniej. Pierwsza przymiarka do tego procesu miała miejsce w 2007, gdy na europejskie drogi wjechała trzydrzwiowa odmiana kompaktowego cee`da.

Do dzisiaj sprzedano 55 tysięcy egzemplarzy w Europie, a z nową generacją koreańskiego bestsellera marketingowcy wiążą duże nadzieje. Sztab stylistów pod przewodnictwem Petera Schreyera odrobił lekcje i przygotował auto godne nawiązać równorzędną rywalizację z Seatem Leonem SC I Oplem Astrą GTC. Rozsądnie skalkulowana cena ma w tym pomóc.

431-centymetrowy kompakt z Azji z daleka informuje, że nie zamierza ginąć w tłumie szarych samochodów. Atrakcyjnie zaprojektowane nadwozie otrzymało szereg detali podnoszących jego atrakcyjność. Z przodu uwagę przyciągają wydatne klosze z ksenonowymi reflektorami i LED-owym oświetleniem do jazdy dziennej. Między nimi umieszczono umiarkowanej wielkości grill. Tył wyraźnie nawiązuje do poprzednika niemal pionową klapą bagażnika światłami zachodzącymi na błotniki. Jedna końcówka wieńcząca układ wydechowy w zupełności wystarczy, gdyż pod maską nie znajdziemy jeszcze mocnych silników. Na 200-konną wersję GT musimy poczekać kilka miesięcy.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy