Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.
Zaoferować więcej
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że najmniejsza Kia nie zmieniła się znacząco. Choć cały pas przedni mocno się zmienił, to, szczególnie patrząc z tyłu, pozostaje wrażenie, że mamy do czynienia ze stylistyczną ewolucją drugiej generacji. Na szczęście wszystkie poczynione zmiany czynią model ten bardziej dynamicznym z wyglądu. Jednak na szczególną uwagę zasługuje odmiana GT Line, która w znaczący sposób różni się od standardowego modelu.
Nowa Kia Picanto będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy silnik to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 67 KM. Zapewnia on przeciętne osiągi z przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 14,3 s. Typowo dla takiej jednostki powoduje też zauważalnego drgania. Dlatego dużo ciekawszą propozycją jest mocniejszy silnik o pojemności 1,2 l oferujący 84 KM. Cztery cylindry to gwarancja wyższej kultury pracy. Jednostka ta jest zdecydowanie bardziej żwawa przy niskich obrotach.