Kia cee`d GT i pro_cee`d GT 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

/ 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

10 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

11 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

12 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

13 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

14 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

15 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

16 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

17 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

18 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

19 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

20 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

21 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

22 / 22Sport po koreańsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody segmentu C bardzo często wykorzystywane są jako pojazdy rodzinne. Większość szanujących się producentów branży motoryzacyjnej posiada w swojej ofercie auto tej klasy o podwyższonej mocy i sportowych aspiracjach. Z nowym ceedem dołącza do nich Kia, która podczas 83 salonu motoryzacyjnego w Genewie przedstawiła modele ceed oraz pro_cee`d w odmianie GT.

Koreański koncern Kia Hyundai konkuruje z europejskimi producentami na coraz szerszym froncie. Nowymi wcieleniami cee`da oraz i30 Azjaci udowodnili, że potrafią zbudować auto, które stojąc przy rywalach ze Starego Kontynentu, niczego nie musi się wstydzić. Wielu dotychczasowych wyznawców Golfa, Astry, czy Fiata Bravo z zainteresowaniem zwraca swoją uwagę na produkty Kii. Marce tej brakuje jednak samochodów, które bez kompleksów mogłyby stanąć w szranki z niemiecką konkurencją w odmianach GTI w przypadku Volkswagena czy GTC w przypadku Opla. Tę właśnie lukę zapełnić mają nowości pokazane w Genewie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka