Kia Carens
None
W gamie Kii brakowaĆo rodzinnego MPV zbudowanego na kompaktowej pĆycie podĆogowej. Dotychczasowe generacje Carensa nie osiÄ gnÄĆy sukcesu w Europie znajdujÄ c przez kilkanaĆcie lat jedynie 300 tysiÄcy klientĂłw. Nie byĆy teĆŒ w stanie konkurowaÄ z lepiej dopracowanymi i bardziej zaawansowanymi technologicznie rywalami. Teraz ta sytuacja ma siÄ zmieniÄ. Polski importer przewiduje, ĆŒe jego najnowszy produkt znajdzie w tym roku okoĆo 550 nabywcĂłw. Docelowo ma siÄ sprzedawaÄ w liczbie okoĆo 800-900 egzemplarzy. Na pewno nie sÄ to sĆowa rzucane na wiatr, bo auto zaprojektowano z pomysĆem i dbaĆoĆciÄ o szczegĂłĆy.
WĆrĂłd najgroĆșniejszych konkurentĂłw naleĆŒy upatrywaÄ C-Maxa, Tourana, ZafirÄ i francuskÄ braÄ z Citroenem i Peugeotem na czele. Carens wreszcie moĆŒe zaistnieÄ w wymagajÄ cym segmencie, bo jego orÄĆŒ jest w stanie przekonaÄ wielu niezdecydowanych klientĂłw. Poza przestronnym wnÄtrzemi atrakcyjnym ksztaĆtem nadwozia, kusi teĆŒ cenÄ . Bazowy wariant z 1,6 GDI pod maskÄ zostaĆ wyceniony na niecaĆe 66 tysiÄcy zĆotych. W standardzie oferuje LED-owe oĆwietlenie do jazdy dziennej, klimatyzacjÄ manualnÄ i radioodtwarzacz CD z moĆŒliwoĆciÄ odczytu MP3. Zainteresowane osoby juĆŒ mogÄ zgĆaszaÄ siÄ do salonĂłw po pierwsze egzemplarze, ktĂłre przyjadÄ do Polski za kilka tygodni.