Kia Carens

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

10 / 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła