WAŻNE
TERAZ

Zabójstwo Ziętary. Jest wyrok sądu

Kia Carens

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

/ 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

10 / 10Kompaktowy minivan

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu to dla Kii nie tylko okazja, aby zaprezentować trzydrzwiowego Pro_Cee’da. Na stoisku koreańskiej marki pojawił się też nowy kompaktowy minivan, czyli Carens. Model ten bazuje na tej samej platformie co mniejszy Cee’d, ale oferuje we wnętrzu 5 lub 7 miejsc.

Kompaktowy minivan powstał na bazie nowego Cee’da. Model ten ma proporcje charakterystyczne dla klasy MPV, ale stylistycznie wyraźnie nawiązuje do koreańskiego kompaktu. Z przodu zarówno osłona chłodnicy, ale też zderzak i światła przypominają model Cee’d. Całe nadwozie mimo swojej wielkości i mało atrakcyjnych proporcji, zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać lżej i ciekawiej.

Za napęd nowego Carensa może odpowiadać jeden z czterech silników. W ofercie dostępne będą dwie jednostki benzynowe – słabsza, o pojemności 1,6 l dostarcza 135 KM, natomiast mocniejsza ma 2 litry i moc 177 KM. Silnik Diesla o pojemności 1,7 l oferowany będzie w dwóch wariantach. Pierwszy z nich oferuje 115 KM i moment obrotowy 260 Nm, drugi to już 136 KM i 330 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka