Karmann Ghia

None

Obraz

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

/ 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

10 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

11 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

12 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

13 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

14 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

15 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

16 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

17 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

18 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

19 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

20 / 20Powrót niemieckiej legendy

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane i fakty:
Volkswagen Karmann Typ 14 1969
Silnik: benzynowy, 1483 ccm, 43 KM; po regeneracji i niewielkim remoncie, dołożony sportowy filtr powietrza K&N.
Nadwozie: po gruntownej odbudowie, płyta podłogowa z nowymi płatami, progami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocynkowana metodą natryskową; nowy lakier Basaltschwarzmetallic z palety Porsche, białe klosze kierunkowskazów przednich, jednolite czerwone lampy z tyłu.
Zawieszenie: amortyzatory Koni z regulacją twardości, wszelkie elementy gumowe wykonane z poliuretanu, zawieszenie przednie CSP ze zwrotnicami z osadzoną półosią o 2,5 cm niżej niż pierwotnie, stalowe przewody hamulcowe, przednie tarcze i tylne bębny z nowymi otworami dopasowanymi do felg.
Koła: ręcznie polerowane 15-calowe felgi Fuchs Porsche o szerokości 4,5 cala z przodu i 5,5 z tyłu
Wnętrze: skórzana czerwona tapicerka, dywaniki wykonane z oryginalnego materiału boucle, drewniana kierownica Nardi, lewarek zmiany biegów Empi o skróconym skoku.
Właściciel: Marcin z Jastrzębia Zdroju.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka