Według doniesień sieci RAI, Fiat Group Automobiles zastanawia się nad pomysłem wypromowania na rynku zachodnioeuropejskim nowej marki firmującej samochody segmentu low-cost. Ma to być odpowiedź na aktualną sytuację i skutki coraz dotkliwiej odczuwanego kryzysu finansowego.
Fiat Group Automobiles (FGA) zastanawia się nad pomysłem wypromowania na rynku zachodnioeuropejskim marki firmującej samochody segmentu low-cost. Ma to być odpowiedź na aktualną sytuację i skutki coraz dotkliwiej odczuwanego kryzysu finansowego.
Jak powiedział podczas targów branżowych w Bolonii Luca de Meo, pełniący funkcję dyrektora ds. marketingu Fiata, wypromowanie nowej marki tanich samochodów byłoby odpowiedzią koncernu na aktualną koniunkturę przy spadającym wolumenie sprzedaży we Włoszech oraz innych krajach zachodnich.
Na podkreślenie zasługuje fakt, że FGA posiada większościowy udział w spółce joint-venture, która została utworzona z serbskim rządem w celu przejęcia działalności zakładów firmy Zastava. Ma tam być ulokowana produkcja tanich aut firmowanych nową marką, które pojawią się do roku 2010 jako oferta dla klientów w krajach Europy Środkowej.
Źródło: Samar.pl