Jeep Grand Cherokee SRT MY 2014

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce.

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

/ 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

10 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

11 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

12 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

13 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

14 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

15 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

16 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

17 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

18 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

19 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

20 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

21 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

22 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

23 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

24 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

25 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

26 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

27 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

28 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

29 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

30 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

31 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

32 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

33 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

34 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

35 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

36 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

37 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

38 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

39 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

40 / 40Amerykański SUV z włoską duszą

Obraz
© Marek Wieliński

Najnowsze wcielenie Jeepa Grand Cherokee potrafi znacznie więcej, niż reszta SUVów. Nie musi się niczego wstydzić w konfrontacji z prawdziwymi terenówkami. Teraz otrzymał mocne i oszczędne, włoskie serce: silnik 3.0 Multijet o mocy 250 KM, produkowany przez firmę VM Motori oraz nowy, elektroniczny system, zarządzający układem przeniesienia napędu z programami do jazdy po piasku i skałach. Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję sprawdzić go na drogach i bezdrożach Sycylii.
Z takim sercem i elektronicznie sterowanym układem napędowym 4x4 może na wiele sobie pozwolić. Natomiast każdy Il Padrino będzie zadowolony z nowej wersji SRT z potężnym silnikiem 6.4 HEMI o mocy 468 KM, który rozpędza wielkiego Jeepa do setki w 5 sekund i jest w stanie nadać mu prędkość 257 km/h. Che bella macchina americana e italiana!
Pierwsze egzemplarze w Polsce mają się pojawić na początku lipca. Cen jeszcze nie ogłoszono, ale mają być o ok. 5-8 proc. wyższe, niż w przypadku dotychczasowego modelu.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025