Jeep Cherokee

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych. Czy to wystarczy do odniesienia sukcesu?

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

/ 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

10 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

11 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

12 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

13 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

14 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

15 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

16 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

17 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

18 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

19 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

20 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

21 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

22 / 22Witamy w Europie

Obraz
© WP.PL

Długo musieliśmy czekać na SUV-a, będącego mocną konkurencją dla europejskich konstrukcji. Najnowsze wcielenie Cherokee to pomost między tańszymi autami, jak Toyota RAV4 i Honda CR-V, a BMW X3 i Audi Q5. Wymiarami zbliżony jest do klasy premium, jednak w niższej cenie oferuje bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobre właściwości terenowe, do czego Jeep zdążył nas przyzwyczaić w ostatnich latach. Wygląda oryginalnie i ma w ofercie szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, zarówno tych mechanicznych, jak i elektronicznych.
Występujący w trzech konfiguracjach system 4x4 Active Drive, pozwala dojechać tam, gdzie większość SUV-ów się podda.
Cherokee został oparty na platformie Compact U.S. Wide, umożliwiającej budowanie pojazdów różnej wielkości. To coś w stylu MQB. Nadwozie Amerykanina składa się w 65% ze stali o wysokiej wytrzymałości, resztę stanowią kompozytowe elementy. Auto występuje w trzech specyfikacjach. Każdą z nich skierowano do innego klienta. Najbardziej offroadowo prezentuje się odmiana Trailhawk. Dla osób podróżujących głównie po drogach utwardzonych, dobrym wyborem będzie Longitude i Limited. Dość ciekawie przedstawiają się przednie lampy, przypominające swym kształtem Citroena C4 Picasso. W górnej części zainstalowano LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, zaś nieco niżej wkomponowano standardowe ksenony. Na drodze nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym. Niepowtarzalny wygląd jednym od razu przypadnie do gustu, a u innych wywoła negatywne emocje. Jeep nie lubi kompromisów, do czego zdążył już nas przyzwyczaić legendarny Wrangler.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka