Jaguar XF Sportbrake

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Teraz prezentuje drugie swoje kombi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

/ 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

10 / 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

11 / 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

12 / 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

13 / 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

14 / 14Kombi z klasą

Obraz
© zdjęcie producenta

Jaguar to marka premium, która idzie obok głównego nurtu kreowanego przez niemiecką konkurencję. Brytyjskie samochody nie mają może jakości z jakiej słyną konkurenci, ale bez problemu nadrabiają to stylem. Luksusowe samochody z dodatkiem sportowego charakteru przez lata dostępne były tylko w klasycznych wersjach nadwoziowych.

Po przejęciu marki przez Forda i wprowadzeniu do sprzedaży najmniejszego X-Type'a zaszła zmiana i w ofercie Jaguara pojawiło się pierwsze kombi. Teraz, gdy za sterami zasiadają przedstawiciele firmy Tata, pojawi się kolejny praktyczny Jaguar. Tym razem przyszedł czas na nieco większy model XF.

Z przodu XF Sportbrake pozostał taki sam, a wszystkie zmiany miały miejsce za drugim słupkiem. Jaguar zdecydował się na klasyczne kształty, które niestety zabierają nieco charakteru XF-a. Z drugiej strony konserwatywne rozwiązanie jest mniej ryzykowne dla nowego samochodu na rynku. Bagażnik Jaguara w wersji kombi oferuje 550 l, a po rozłożeniu tylnej kanapy 1675 l. Jest to zbliżony wynik do BMW serii 5 Touring i Audi A6 Avant - jedynie Mercedes wyróżnia się tutaj lepszymi parametrami.

Ortodoksyjni fani marki raczej nie wybiorą wersji Sportbrake, jednak pomoże ona brytyjskiemu producentowi w zdobyciu nowych klientów.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy