Największa premiera na stoisku Jaguara podczas salonu samochodowego w Genewie to bez wątpienia nowy Jaguar XF z nadwoziem kombi. Marka zaprezentowała także nowe modele Jaguara XK i XKR Special Edition.
Model Sportbrake to opcja dla tych, którzy chcą połączenia cech użytkowych z komfortem i elegancją. Istotne modyfikacje nie spowodowały zmian w prowadzeniu auta, które zachowało swoje walory. Zmianie uległa natomiast przestrzeń w tylnej części samochodu, bowiem podwyższona linia dachu daje dodatkowe 48 mm przestrzeni nad głową pasażerów. Wymiary nowego kombi są zbliżone do wersji sedan. Szerokość oraz rozstaw osi pozostają na tym samym poziomie. Długość nadwozia wynosi 4966 mm. To o 5 mm więcej od standardowej wersji. Przestrzeń ładunkowa Jaguara XF Sportbrake to 1970 mm długości i 1064 mm szerokości.
Pojemność bagażowa nowego Jaguara XF w wersji kombi wynosi 550 litrów, a po rozłożeniu tylnych siedzeń wzrasta do1675 litrów. Łatwo uzyskać tę przestrzeń, dzięki dźwigni do zdalnego składania tylnych foteli, które dzielą się teraz w proporcji 60/40. Dodatkowo, w modelu Sportbrake zastosowano pneumatyczne zawieszenie tylne, które dzięki opcji samopoziomowania, zapewnia stabilność i ten sam prześwit, bez względu na wagę załadunku.
Nowy Jaguar Sportbrake został wyposażony w 8-biegową, automatyczną skrzynię oraz silniki wysokoprężne: czterocylindrowy o pojemności 2,2 l oraz sześciocylindrowy – 3,0 l. Dla najbardziej wymagających klientów Jaguar planuje wprowadzić model XFR Sportbrake, z benzynowym silnikiem V8 5,0 l.
Marka Jaguar zaprezentowała także nowe, specjalne edycje modelu XK i XKR, zarówno w wersji coupe, jak i cabrio. Wprowadzono dyskretne zmiany w wyglądzie samochodów, jak 20-calowe, aluminiowe felgi. Dostępna jest także nowa kolorystyka. Jednak najwięcej zmian przeprowadzonych zostało we wnętrzu, dzięki zestawowi wykończeniowemu „Artisan”. Sportowe siedzenia pokryto skórą w dwóch odcieniach, dodano także akcenty z aluminium.