Jaguar C-X16

None

Obraz

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

10 / 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

11 / 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

12 / 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3