Jaguar C-X16

None

Obraz

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

/ 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

10 / 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

11 / 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

12 / 12Brytyjski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najmocniejszych stron Jaguarów jest ich stylistyka. Nie inaczej jest tym razem. Przednia część C-X16 nawiązuje do modelu XK, natomiast tył pochodzi z koncepcyjnego supersamochodu C-X75. Całość zachowuje proporcje typowe dla klasycznego coupe.

Za napęd konceptu prezentowanego we Frankfurcie odpowiada nowa doładowana 3-litrowa jednostka V6 o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Dodatkowo ośmiobiegowa skrzynia biegów umieszczona z tyłu dla lepszego rozkładu masy jest połączona z silnikiem elektrycznym, który dostarcza dodatkowe 95 KM.

Oparte na aluminiowej konstrukcji auto waży 1600 kg i do 100 km/h przyspiesza w 4,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 299 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro