Infiniti Q30

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

/ 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

10 / 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

11 / 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

12 / 12Wyżej niż kompakt

Obraz
© Tomasz Budzik

Luksusowa marka Nissana z trudnością przebija się do świadomości europejskich klientów. Dzięki zaprezentowanej we Frankfurcie premierze, może się to zmienić. Infiniti, kojarzone dotąd z pokaźnymi sedanami oraz SUV-ami, wprowadza do sprzedaży kompaktowe Q30. Model ten różni się jednak nieco od rywali z segmentu C.

Czasy, w których samochodami z etykietą premium mogły być jedynie największe limuzyny, minęły bezpowrotnie. Dziś dysponujący nieco większym zasobem gotówki klienci z chęcią kupią nawet lepiej wyposażone auto kompaktowe. Najwięksi producenci tego nurtu już dawno zauważyli tę tendencję i posiadają w swojej ofercie taki samochód. Mercedes Klasy A, BMW serii 1, Audi A3 i Lexus CT zyskały właśnie nowego rywala - Infiniti Q30. Atutem tego japońskiego modelu jest niewątpliwie stylistyka. Mimo właściwych temu segmentowi, niewielkich gabarytów, samochód jest imponujący ze względu na swoją prezencję. Projektanci postawili na próby pogodzenia ostrych przetłoczeń z miękkimi liniami nadwozia. Efekt może się podobać lub nie, ale z całą pewnością przyciąga wzrok.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne