Infiniti M37 S 

None

Obraz

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

/ 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

10 / 10Egzotyczny przejaw luksusu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka M37 należy do wyjątkowo udanych. Na tle przewidywalnych niemieckich konkurentów reprezentujących segment premium, Infiniti prezentuje się nietypowo i wręcz zjawiskowo. Pofalowane linie nadwozia i sam jego kształt przywodzą na myśl połączenie rasowego coupe i statecznej limuzyny.

Najwięcej emocji, wzbudza jednak wnętrze. To tam spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu, dlatego konstruktorzy stanęli na głowie, aby trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Deskę rozdzielczą zaprojektowano w taki sposób, aby zmaksymalizować użyteczność i łatwość korzystania z elektronicznych dobrodziejstw.

320-konna jednostka napędowa zastosowana w M37 jest już dobrze znana miłośnikom Nissana. Od kilku lat napędza sportowego 370Z, gdzie dała się poznać od jak najlepszej strony. 6-cylindrów brzmi nieźle i zapewnia świetne osiągi blisko 2-tonowej limuzynie.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła