Infiniti Emerg-e

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

10 / 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

11 / 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

12 / 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła