Infiniti Emerg-e

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

/ 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

10 / 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

11 / 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

12 / 12Ekologiczny supersamochód

Obraz
© Materiały prasowe

Dużo mówiło się o tym, że Infiniti stworzy swoją wersję Nissana GT-R, tymczasem w Genewie Japończycy zaprezentują zupełnie nowy pomysł na supersamochód. Emerg-E ma mieć napęd elektryczny o rozszerzonym zasięgu - oznacza to, że jednostka spalinowa będzie jedynie służyć do produkcji prądu (tak jak w Oplu Amperze).

Będzie to jedynie samochód koncepcyjny, dlatego projektanci mogli pozwolić sobie na nieco luzu. W odróżnieniu od produkowanych samochodów tej klasy, takich jak Ferrari 458 czy Audi R8, kształt Energ-E jest bardziej organiczny. Wiele krzywych linii, mocne przetłoczenia sprawiają, że koncepcyjne Infiniti zwraca na siebie uwagę.

Japońska marka nie podała jeszcze żadnych informacji na temat osiągów tego samochodu. Czy Emerg-E miałby szansę stanąć w szranki z klasycznymi konkurentami? Może przekonamy się już niedługo.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka