Indian świętuje sukcesy we flat tracku. Powstała edycja specjalna FTR Championship Edition

Indian może pochwalić się pięcioma tytułami mistrzowskimi w amerykańskim flat tracku w latach 2017-2021. Z tej okazji przygotowano limitowaną wersję modelu FTR w stylu nawiązującym do wyczynowych maszyn. Część egzemplarzy tej edycji specjalnej trafi do Europy.

Indian FTR Championship EditionIndian FTR Championship Edition
Źródło zdjęć: © Indian
Szymon Jasina

Indian FTR Championship Edition to edycja specjalna, która nawiązuje do wyczynowego modelu FTR750. Oprócz odpowiedniego malowania ma też sporo elementów, które mają upodobnić tę wersję do profesjonalnej maszyny. Jest więc wydech Akrapoviča oraz w pełni regulowane zawieszenie z przodu i z tyłu.

Jeszcze bardziej wyjątkowość flat trackowej edycji specjalnej podkreśla to, że praktycznie wszystkie elementy nadwozia zostały wykonane z włókna węglowego. Wśród nich jest przedni błotnik, zbiornik paliwa, obudowa siedzenia, cały przód okalający lampę czy obudowa filtra powietrza. Oprócz wyścigowych grafik limitowana edycja ma też nowe koła o średnicy 19 cali z przodu i 18 z tyłu. Oba wyposażone są w drogowe opony Dunlopa z bieżnikiem inspirowanym tym z "gum" używanych we flat tracku.

Indian FTR Championship Edition
Indian FTR Championship Edition © Indian

Indian FTR Championship Edition napędzany jest dwucylindrowy, widlastym silnikiem o pojemności 1203 cm3. Jego maksymalna moc to 123 KM przy 8250 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 120 Nm przy 6000 obr./min.

Wersja specjalna Championship Edition Indiana FTR powstanie w liczbie 400 egzemplarzy na cały świat, z czego 150 trafi do Europy, w tym do Polski. Tak limitowana seria oznacza, że chętni muszą się spieszyć z decyzją.

Indian FTR Championship Edition
Indian FTR Championship Edition © Indian
Indian FTR Championship Edition
Indian FTR Championship Edition © Indian
Indian FTR Championship Edition
Indian FTR Championship Edition © Indian
Indian FTR Championship Edition
Indian FTR Championship Edition © Indian
Indian FTR Championship Edition
Indian FTR Championship Edition © Indian
Indian FTR Championship Edition
Indian FTR Championship Edition © Indian
Indian FTR Championship Edition
Indian FTR Championship Edition © Indian

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury