Indian świętuje sukcesy we flat tracku. Powstała edycja specjalna FTR Championship Edition
Indian może pochwalić się pięcioma tytułami mistrzowskimi w amerykańskim flat tracku w latach 2017-2021. Z tej okazji przygotowano limitowaną wersję modelu FTR w stylu nawiązującym do wyczynowych maszyn. Część egzemplarzy tej edycji specjalnej trafi do Europy.
Indian FTR Championship Edition to edycja specjalna, która nawiązuje do wyczynowego modelu FTR750. Oprócz odpowiedniego malowania ma też sporo elementów, które mają upodobnić tę wersję do profesjonalnej maszyny. Jest więc wydech Akrapoviča oraz w pełni regulowane zawieszenie z przodu i z tyłu.
Jeszcze bardziej wyjątkowość flat trackowej edycji specjalnej podkreśla to, że praktycznie wszystkie elementy nadwozia zostały wykonane z włókna węglowego. Wśród nich jest przedni błotnik, zbiornik paliwa, obudowa siedzenia, cały przód okalający lampę czy obudowa filtra powietrza. Oprócz wyścigowych grafik limitowana edycja ma też nowe koła o średnicy 19 cali z przodu i 18 z tyłu. Oba wyposażone są w drogowe opony Dunlopa z bieżnikiem inspirowanym tym z "gum" używanych we flat tracku.
Indian FTR Championship Edition napędzany jest dwucylindrowy, widlastym silnikiem o pojemności 1203 cm3. Jego maksymalna moc to 123 KM przy 8250 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 120 Nm przy 6000 obr./min.
Wersja specjalna Championship Edition Indiana FTR powstanie w liczbie 400 egzemplarzy na cały świat, z czego 150 trafi do Europy, w tym do Polski. Tak limitowana seria oznacza, że chętni muszą się spieszyć z decyzją.