Impreza WRX - test

None

Obraz

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

/ 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

10 / 10Bandyta z wyższym wykształceniem

Obraz

Prezentowana Subaru Impreza jest już trzecią generacją typoszeregu. Pierwsza narodziła się w roku 1992 i już przy zmianie pokoleń (w roku 2000) osiągnęła status światowej sławy. Druga generacja szybko przeobraziła się w obiekt kultu, a niebieskie Subaru pędzące po rajdowych trasach i wygrywające wszystko, co było do wygrania, uczyniło z marki mit, jaki do tej pory miało tylko - dzięki Formule I - Ferrari. Jednakże zainteresowanie na rynkach samochodami Subaru sprawiło, że trzecia generacja modelu nie jest tylko cieniem sportowej ikony.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3