Impreza WRX STi

None

Obraz

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Układ kierowniczy o bezpośrednim przełożeniu, skuteczny hamulec ręczny, spora moc oraz napęd na 4 koła umożliwia pokonywanie zakrętów w efektowny sposób. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Samochód nie ma tendencji do nurkowania przodem podczas lotu dzieki odpowiedniemu wyważeniu. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Przedni pas został wyoblony wraz z kolejnymi faceliftingami. Powiększeniu uległ wlot powietrza do intercoolera. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Napęd na 4 koła sprawia, iż samochód rozpędza się dynamicznie niezależnie od nawierzchni znajdującej się pod kołami. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Za niepozornie wyglądającym zderzakiem drzemie 270 KM oraz 560 Nm, co pozwala rozpędzić się do "setki" w 5 sekund. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Aktywny centralny mechanizm różnicowy rozdziela napęd między osie w możliwie optymalny sposób, ograniczając tendencję do wpadania w poślizgi. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Płyty pod podwoziem gwarantują, że auto nie zostanie uszkodzone nawet w największej koleinie. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Wielkość kół dobiera się w zależności od nawierzchni - na asfalt montuje się większe felgi, zaś na szutrze stosuje się mniejsze felgi oraz opony o wyższym profilu. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Odpowiednio usztywnione nadwozie gwarantuje, że auto będzie zdatne do jazdy nawet po bardzo agresywnym skoku. (fot. Dominik Kalamus)

10 / 13Impreza WRX STi

Obraz

Deska rozdzielcza została pokryta antyodblaskowym tworzywem, a załoga - otoczona klatką bezpieczeństwa - siedzi w fotelach kubełkowych. (fot. Dominik Kalamus)

11 / 13Impreza WRX STi

Obraz

Rezultat na mecie nie jest jedynie zasługa samochodu, kierowcy oraz pilota - nie mniej ważne są pozostałe osoby w zespole. (fot. Dominik Kalamus)

12 / 13Impreza WRX STi

Obraz

W porównaniu do poprzednich wersji, Impreza N11 ma niewielki spojler. Jednak Subaru zapewnia, że jest niemal tak samo wydajny. (fot. Dominik Kalamus)

13 / 13Impreza WRX STi

Obraz

Na OS-y rozgrywane po zmierzchu do Imprezy jest montowane dodatkowe oświetlenie. (fot. Dominik Kalamus)

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka