Impreza WRX STi

None

Obraz

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Układ kierowniczy o bezpośrednim przełożeniu, skuteczny hamulec ręczny, spora moc oraz napęd na 4 koła umożliwia pokonywanie zakrętów w efektowny sposób. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Samochód nie ma tendencji do nurkowania przodem podczas lotu dzieki odpowiedniemu wyważeniu. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Przedni pas został wyoblony wraz z kolejnymi faceliftingami. Powiększeniu uległ wlot powietrza do intercoolera. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Napęd na 4 koła sprawia, iż samochód rozpędza się dynamicznie niezależnie od nawierzchni znajdującej się pod kołami. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Za niepozornie wyglądającym zderzakiem drzemie 270 KM oraz 560 Nm, co pozwala rozpędzić się do "setki" w 5 sekund. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Aktywny centralny mechanizm różnicowy rozdziela napęd między osie w możliwie optymalny sposób, ograniczając tendencję do wpadania w poślizgi. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Płyty pod podwoziem gwarantują, że auto nie zostanie uszkodzone nawet w największej koleinie. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Wielkość kół dobiera się w zależności od nawierzchni - na asfalt montuje się większe felgi, zaś na szutrze stosuje się mniejsze felgi oraz opony o wyższym profilu. (fot. Dominik Kalamus)

/ 13Impreza WRX STi

Obraz

Odpowiednio usztywnione nadwozie gwarantuje, że auto będzie zdatne do jazdy nawet po bardzo agresywnym skoku. (fot. Dominik Kalamus)

10 / 13Impreza WRX STi

Obraz

Deska rozdzielcza została pokryta antyodblaskowym tworzywem, a załoga - otoczona klatką bezpieczeństwa - siedzi w fotelach kubełkowych. (fot. Dominik Kalamus)

11 / 13Impreza WRX STi

Obraz

Rezultat na mecie nie jest jedynie zasługa samochodu, kierowcy oraz pilota - nie mniej ważne są pozostałe osoby w zespole. (fot. Dominik Kalamus)

12 / 13Impreza WRX STi

Obraz

W porównaniu do poprzednich wersji, Impreza N11 ma niewielki spojler. Jednak Subaru zapewnia, że jest niemal tak samo wydajny. (fot. Dominik Kalamus)

13 / 13Impreza WRX STi

Obraz

Na OS-y rozgrywane po zmierzchu do Imprezy jest montowane dodatkowe oświetlenie. (fot. Dominik Kalamus)

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła