W tegorocznym prestiżowym rankingu satysfakcji klientów prowadzonym J.D. Power, najdynamiczniej poprawił swą pozycję Hyundai „przeskakując” z 15. na 10. lokatę.
Badanie J.D. Power opiera się na opiniach o samochodach zbieranych od ich nabywców - po pewnym czasie od zakupu. Najlepszą pozycję wśród samochodów Hyundai zdobył model Getz, plasując się na 4. pozycji w klasie supermini. Jakkolwiek metodyka każdego badania nie odzwierciedla całej prawdy, zastanawiający musi być fakt, że Hyundai na 10. pozycji wyprzedza takie marki, jak Audi, Mercedes-Benz, Saab, czy Volkswagen.
Satysfakcja klienta nie jest wartością mierzalną bezwzględnie i z całą pewnością odnosi się do wcześniejszych oczekiwań nabywców. Innymi słowy wyniki nie musza oznaczać, że Mercedesy są słabsze od aut Hyundai, ale że nabywcy luksusowych i prestiżowych samochodów coraz częściej doznają rozczarowań, podczas gdy nabywcy samochodów Hyundai są zaskakiwani pozytywnie.