Hyundai i40 1.7 CRDi
PogoĆ za EuropÄ
None
KoreaĆczycy od wielu lat majÄ problem z dogonieniem Europy w segmencie D. ZarĂłwno Hyundai jak i Kia znacznie lepiej pod tym wzglÄdem wypadajÄ w Stanach Zjednoczonych. Czy lifting i40 coĆ zmieni w tej kwestii? Auto jest spore, nieĆșle wyglÄ da, a do tego zostaĆo wyposaĆŒone w oszczÄdne silniki wysokoprÄĆŒne. W skutecznej walce o klienta kluczowa jest teĆŒ cena, ktĂłra w tym przypadku moĆŒe stanowiÄ sporÄ przeszkodÄ.
Lifting i40 dodaĆ koreaĆskiej sylwetce atrakcyjnoĆci. NajwiÄksze zmiany przeprowadzono w przedniej czÄĆci pojazdu, gdzie pojawiĆy siÄ nowe biksenonowe reflektory z inaczej uĆoĆŒonymi LED-ami do jazdy dziennej, a takĆŒe przeprojektowany zderzak. Azjatyccy kreĆlarze postawili teĆŒ na sporych rozmiarĂłw grill i diodowÄ listwÄ w miejscu przeciwmgĆowych ĆwiateĆ. Z tyĆu w oczy rzuca siÄ wydatna lotka przytwierdzona do szczytu pokrywy bagaĆŒnika, jak rĂłwnieĆŒ klosze zachodzÄ ce na bĆotniki. W specyfikacji Style dostaniemy 17-calowe aluminiowe obrÄcze oraz przyciemnione szyby boczne. CaĆoĆÄ wyglÄ da dobrze, zwĆaszcza w poĆÄ czeniu z biaĆym, perĆowym lakierem nadwozia.