Hyundai i20

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

/ 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

10 / 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

11 / 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

12 / 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

13 / 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

14 / 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

15 / 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

16 / 16Widoczna poprawa

Obraz
© Michał Grygier

Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.

Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.

A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025