Hyundai i10

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

/ 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

10 / 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

11 / 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

12 / 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

13 / 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

14 / 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

15 / 15Na podbój europejskich miast

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Miejskie auto koreańskiej marki przeszło lifting, który w praktyce ograniczył się do przeprojektowania zderzaków. Teraz z przodu w oczy rzucają się okrągłe LED-owe światła do jazdy dziennej, które wcześniej były liniami umieszczonymi obok świateł przeciwmgłowych. Nowością jest też opcjonalny system multimedialny i nawigacja z 7-calowym ekranem dotykowym. Posiada on między innymi możliwość podłączenia telefonu za pomocą usług Apple CarPlay lub Android Auto. Testowany egzemplarz posiadał tradycyjne radio z możliwością podłączenia pendrive'a.

Standardowo pod maską montowany jest 1-litrowy silnik o mocy 66 KM (dostępny również z automatyczną skrzynią). Opcjonalnie może on od razu posiadać instalację LPG. W testowanym egzemplarzu znalazła się mocniejsza jednostka o pojemności 1,25 l i mocy 87 KM. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 12,1 s i prędkość maksymalną 175 km/h. Solidne wyniki, jak na segment A.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro