Hyundai i-oniq

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 7Przyszłość według Koreańczyków

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koreański koncern systematycznie umacnia swoją pozycję na świecie. Atrakcyjne stylistycznie, dobrze wyposażone i nieźle jeżdżące modele zyskują coraz większy poklask na Starym Kontynencie. Niemniej, targi w Genewie to świetna okazja na pokazanie światu wizji przyszłości i kierunku rozwoju.

Dwudrzwiowe nadwozie narysowano bez zbędnej krzykliwości. Styliści zapewne kierowali się nurtem "płynnej rzeźby" obfitującym w proste, lecz niezwykle atrakcyjne kształty. Studyjny model wyróżnia zwarta sylwetka ze skromną powierzchnią przeszkloną i gwałtownie ściętym tyłem.

Koreańczycy poprzez ten model chcieli zaprezentować najnowszą propozycję hybrydowego napędu. Pod maską kompaktowego hatchbacka, pracuje trzycylindrowy silnik o pojemności jednego litra i to bynajmniej nie on stanowi o sile Hyundaia. Spalinowa jednostka pełni rolę generatora prądu ładującego akumulatory.

/ 7Przyszłość według Koreańczyków

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koreański koncern systematycznie umacnia swoją pozycję na świecie. Atrakcyjne stylistycznie, dobrze wyposażone i nieźle jeżdżące modele zyskują coraz większy poklask na Starym Kontynencie. Niemniej, targi w Genewie to świetna okazja na pokazanie światu wizji przyszłości i kierunku rozwoju.

Dwudrzwiowe nadwozie narysowano bez zbędnej krzykliwości. Styliści zapewne kierowali się nurtem "płynnej rzeźby" obfitującym w proste, lecz niezwykle atrakcyjne kształty. Studyjny model wyróżnia zwarta sylwetka ze skromną powierzchnią przeszkloną i gwałtownie ściętym tyłem.

Koreańczycy poprzez ten model chcieli zaprezentować najnowszą propozycję hybrydowego napędu. Pod maską kompaktowego hatchbacka, pracuje trzycylindrowy silnik o pojemności jednego litra i to bynajmniej nie on stanowi o sile Hyundaia. Spalinowa jednostka pełni rolę generatora prądu ładującego akumulatory.

/ 7Przyszłość według Koreańczyków

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koreański koncern systematycznie umacnia swoją pozycję na świecie. Atrakcyjne stylistycznie, dobrze wyposażone i nieźle jeżdżące modele zyskują coraz większy poklask na Starym Kontynencie. Niemniej, targi w Genewie to świetna okazja na pokazanie światu wizji przyszłości i kierunku rozwoju.

Dwudrzwiowe nadwozie narysowano bez zbędnej krzykliwości. Styliści zapewne kierowali się nurtem "płynnej rzeźby" obfitującym w proste, lecz niezwykle atrakcyjne kształty. Studyjny model wyróżnia zwarta sylwetka ze skromną powierzchnią przeszkloną i gwałtownie ściętym tyłem.

Koreańczycy poprzez ten model chcieli zaprezentować najnowszą propozycję hybrydowego napędu. Pod maską kompaktowego hatchbacka, pracuje trzycylindrowy silnik o pojemności jednego litra i to bynajmniej nie on stanowi o sile Hyundaia. Spalinowa jednostka pełni rolę generatora prądu ładującego akumulatory.

/ 7Przyszłość według Koreańczyków

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koreański koncern systematycznie umacnia swoją pozycję na świecie. Atrakcyjne stylistycznie, dobrze wyposażone i nieźle jeżdżące modele zyskują coraz większy poklask na Starym Kontynencie. Niemniej, targi w Genewie to świetna okazja na pokazanie światu wizji przyszłości i kierunku rozwoju.

Dwudrzwiowe nadwozie narysowano bez zbędnej krzykliwości. Styliści zapewne kierowali się nurtem "płynnej rzeźby" obfitującym w proste, lecz niezwykle atrakcyjne kształty. Studyjny model wyróżnia zwarta sylwetka ze skromną powierzchnią przeszkloną i gwałtownie ściętym tyłem.

Koreańczycy poprzez ten model chcieli zaprezentować najnowszą propozycję hybrydowego napędu. Pod maską kompaktowego hatchbacka, pracuje trzycylindrowy silnik o pojemności jednego litra i to bynajmniej nie on stanowi o sile Hyundaia. Spalinowa jednostka pełni rolę generatora prądu ładującego akumulatory.

/ 7Przyszłość według Koreańczyków

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koreański koncern systematycznie umacnia swoją pozycję na świecie. Atrakcyjne stylistycznie, dobrze wyposażone i nieźle jeżdżące modele zyskują coraz większy poklask na Starym Kontynencie. Niemniej, targi w Genewie to świetna okazja na pokazanie światu wizji przyszłości i kierunku rozwoju.

Dwudrzwiowe nadwozie narysowano bez zbędnej krzykliwości. Styliści zapewne kierowali się nurtem "płynnej rzeźby" obfitującym w proste, lecz niezwykle atrakcyjne kształty. Studyjny model wyróżnia zwarta sylwetka ze skromną powierzchnią przeszkloną i gwałtownie ściętym tyłem.

Koreańczycy poprzez ten model chcieli zaprezentować najnowszą propozycję hybrydowego napędu. Pod maską kompaktowego hatchbacka, pracuje trzycylindrowy silnik o pojemności jednego litra i to bynajmniej nie on stanowi o sile Hyundaia. Spalinowa jednostka pełni rolę generatora prądu ładującego akumulatory.

/ 7Przyszłość według Koreańczyków

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koreański koncern systematycznie umacnia swoją pozycję na świecie. Atrakcyjne stylistycznie, dobrze wyposażone i nieźle jeżdżące modele zyskują coraz większy poklask na Starym Kontynencie. Niemniej, targi w Genewie to świetna okazja na pokazanie światu wizji przyszłości i kierunku rozwoju.

Dwudrzwiowe nadwozie narysowano bez zbędnej krzykliwości. Styliści zapewne kierowali się nurtem "płynnej rzeźby" obfitującym w proste, lecz niezwykle atrakcyjne kształty. Studyjny model wyróżnia zwarta sylwetka ze skromną powierzchnią przeszkloną i gwałtownie ściętym tyłem.

Koreańczycy poprzez ten model chcieli zaprezentować najnowszą propozycję hybrydowego napędu. Pod maską kompaktowego hatchbacka, pracuje trzycylindrowy silnik o pojemności jednego litra i to bynajmniej nie on stanowi o sile Hyundaia. Spalinowa jednostka pełni rolę generatora prądu ładującego akumulatory.

/ 7Przyszłość według Koreańczyków

Obraz
© Piotr Mokwiński

Koreański koncern systematycznie umacnia swoją pozycję na świecie. Atrakcyjne stylistycznie, dobrze wyposażone i nieźle jeżdżące modele zyskują coraz większy poklask na Starym Kontynencie. Niemniej, targi w Genewie to świetna okazja na pokazanie światu wizji przyszłości i kierunku rozwoju.

Dwudrzwiowe nadwozie narysowano bez zbędnej krzykliwości. Styliści zapewne kierowali się nurtem "płynnej rzeźby" obfitującym w proste, lecz niezwykle atrakcyjne kształty. Studyjny model wyróżnia zwarta sylwetka ze skromną powierzchnią przeszkloną i gwałtownie ściętym tyłem.

Koreańczycy poprzez ten model chcieli zaprezentować najnowszą propozycję hybrydowego napędu. Pod maską kompaktowego hatchbacka, pracuje trzycylindrowy silnik o pojemności jednego litra i to bynajmniej nie on stanowi o sile Hyundaia. Spalinowa jednostka pełni rolę generatora prądu ładującego akumulatory.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy