Hyundai Elantra
Kompaktowa broĆ KoreaĆczykĂłw
None
Hyundai od dobrych kilku lat prowadzi zaawansowanÄ ofensywÄ na Starym Kontynencie. Jednym z asĂłw w rÄkawie KoreaĆczykĂłw ma byÄ model Elantra.
Kompaktowa limuzyna z Korei powrĂłciĆa w tym roku do oferty po czterech latach rynkowego niebytu. Dzisiejszy gracz moĆŒe jednak mocno namieszaÄ w niezbyt popularnym w Polsce segmencie. Ma wszelkie atuty, aby przypaĆÄ do gustu wymagajÄ cej klienteli. NajwiÄcej emocji wzbudza zewnÄtrzna strona pojazdu, wyrĂłĆŒniajÄ ca siÄ wyrazistymi przetĆoczeniami i wznoszÄ cÄ siÄ ku tyĆowi liniÄ okien.
RĂłwnie ciekawie przedstawia siÄ sytuacja wewnÄ trz. Po otwarciu przednich, bÄ dĆș tylnych drzwi, od razu rzuca siÄ w oczy spora przestrzeĆ. Mimo doĆÄ gwaĆtownie opadajÄ cego dachu, nawet wysocy pasaĆŒerowie zasiadajÄ cy na kanapie, nie powinni narzekaÄ na niedobory miejsca w jakiejkolwiek pĆaszczyĆșnie. Podobnie ma siÄ rzecz na przyzwoicie wyprofilowanych fotelach, gdzie kaĆŒdy z ĆatwoĆciÄ wygodnie siÄ usadowi. Nieco mniej imponujÄ co wyglÄ da jednak bagaĆŒnik.
Pod maskÄ nowej Elantry moĆŒna znaleĆșÄ wyĆÄ cznie benzynowy silnik o pojemnoĆci 1.6 l i mocy 132 KM. Na szczÄĆcie zaskakuje on niezĆÄ elastycznoĆciÄ , dobrÄ dynamikÄ i rozsÄ dnymi wartoĆciami spalania.