| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/12092/hyundai-coupe-01.jpeg',550,412) ) |
| --- | Po rocznej nieobecności, w ofercie importera uat Hyundai pojawił się znowu szlagierowy model tej marki: Coupe. Jakby na przekór dekoniunkturze na rynku nowych samochodów, zdecydowano się oferować rodzimym kierowcom auto dość ekskluzywne, bo za jego najtańszą wersję napędzaną silnikiem 2,0 zapłacić trzeba ponad 80 tys zł.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/12092/hyundai-coupe-02.jpeg',550,412) ) |
| --- | Hyundai Coupe uznawany jest bezsprzecznie za jeden z najładniejszych i najbardziej udanych samochodów koreańskich. Pomimo, że zazwyczaj amatorzy efektownego stylu sportowego z niesmakiem odwracali się od Hyunai’a, czy nie daj Boże, Kii, to Coupe zaskarbił sobie uznanie. Produkowany od 2001 roku model sprzedał się w liczbie ponad 220 tys egzemplarzy. Obecnie oferowana jest druga generacja Coupe, która odznacza się jeszcze bardziej drapieżnym, sportowym stylem.
WIĘCEJ ZDJĘC W GALERII
Polscy klienci mogą wybierać spośród trzech wersji silnikowych. Podstawową wersję Hyundaia Coupe napędza 16-zaworowy silnik 1,6 l o mocy 105 KM. Wersją dwulitrowa osiąga moc maksymalną 143 KM. Najmocniejsze Coupe to auto zaprojektowane głównie z myślą o rynku północnoamerykańskim. Wyposażone w silnik 2,7 l V6 osiąga moc maksymalną 167KM, czyli charakterystyka odpowiada gustom kierowców z USA. Wybierając jedną z dwóch silniejszych wersji silnikowych można zastąpić standardowo instalowaną 6-biegową przekładnię manualną, czterobiegowym automatem. Choć producent informuje o trzech wersjach silnikowych, to standardowo oferowane będą tylko dwie silniejsze - stąd informacja, że najtańszą wersją jest ta napędzana silnikiem dwulitrowym, za którą trzeba zapłacić 81900 zł. Topowa wersja V6 2,7 kosztuje prawie 115000 zł.