Honda Rebel 2017

Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 6Japońska nowość na dwóch kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika.

W Hondzie Rebel pracuje zapożyczony od sportowego modelu CBR500R rzędowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 471 cm sześc. W celu zachowania charakteru typowego cruisera zostały zmodyfikowane mapy wtrysku paliwa PGM-FI, zmieniając wysokoobrotowy charakter pracy silnika właściwy dla modelu CBR na taki, aby uzyskać większy moment obrotowy oraz większą moc przy niskich obrotach, przy zachowaniu płynnej i liniowej pracy w całym zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy 44,6 Nm jest uzyskiwany przy 6 000 obr./min., a moc maksymalna 33,5 kW jest dostępna przy 8 500 obr./min.

Nowością jest stalowa rama rurowa, tworząca kształt odchylonego motocykla typu "bobber" z grubymi oponami. Element ten został maksymalnie przyciemniony przy zastosowaniu minimalnej warstwy lakierniczej, oferując dodatkowo możliwość przekształcenia siedziska z jedno- w dwuosobowe za pomocą dwóch śrub. Maszyna jest wąska i ma nisko umieszczoną kanapę kierowcy. Podczas jazdy, motocyklista przybiera naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami.

/ 6Japońska nowość na dwóch kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika.

W Hondzie Rebel pracuje zapożyczony od sportowego modelu CBR500R rzędowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 471 cm sześc. W celu zachowania charakteru typowego cruisera zostały zmodyfikowane mapy wtrysku paliwa PGM-FI, zmieniając wysokoobrotowy charakter pracy silnika właściwy dla modelu CBR na taki, aby uzyskać większy moment obrotowy oraz większą moc przy niskich obrotach, przy zachowaniu płynnej i liniowej pracy w całym zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy 44,6 Nm jest uzyskiwany przy 6 000 obr./min., a moc maksymalna 33,5 kW jest dostępna przy 8 500 obr./min.

Nowością jest stalowa rama rurowa, tworząca kształt odchylonego motocykla typu "bobber" z grubymi oponami. Element ten został maksymalnie przyciemniony przy zastosowaniu minimalnej warstwy lakierniczej, oferując dodatkowo możliwość przekształcenia siedziska z jedno- w dwuosobowe za pomocą dwóch śrub. Maszyna jest wąska i ma nisko umieszczoną kanapę kierowcy. Podczas jazdy, motocyklista przybiera naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami.

/ 6Japońska nowość na dwóch kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika.

W Hondzie Rebel pracuje zapożyczony od sportowego modelu CBR500R rzędowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 471 cm sześc. W celu zachowania charakteru typowego cruisera zostały zmodyfikowane mapy wtrysku paliwa PGM-FI, zmieniając wysokoobrotowy charakter pracy silnika właściwy dla modelu CBR na taki, aby uzyskać większy moment obrotowy oraz większą moc przy niskich obrotach, przy zachowaniu płynnej i liniowej pracy w całym zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy 44,6 Nm jest uzyskiwany przy 6 000 obr./min., a moc maksymalna 33,5 kW jest dostępna przy 8 500 obr./min.

Nowością jest stalowa rama rurowa, tworząca kształt odchylonego motocykla typu "bobber" z grubymi oponami. Element ten został maksymalnie przyciemniony przy zastosowaniu minimalnej warstwy lakierniczej, oferując dodatkowo możliwość przekształcenia siedziska z jedno- w dwuosobowe za pomocą dwóch śrub. Maszyna jest wąska i ma nisko umieszczoną kanapę kierowcy. Podczas jazdy, motocyklista przybiera naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami.

/ 6Japońska nowość na dwóch kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika.

W Hondzie Rebel pracuje zapożyczony od sportowego modelu CBR500R rzędowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 471 cm sześc. W celu zachowania charakteru typowego cruisera zostały zmodyfikowane mapy wtrysku paliwa PGM-FI, zmieniając wysokoobrotowy charakter pracy silnika właściwy dla modelu CBR na taki, aby uzyskać większy moment obrotowy oraz większą moc przy niskich obrotach, przy zachowaniu płynnej i liniowej pracy w całym zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy 44,6 Nm jest uzyskiwany przy 6 000 obr./min., a moc maksymalna 33,5 kW jest dostępna przy 8 500 obr./min.

Nowością jest stalowa rama rurowa, tworząca kształt odchylonego motocykla typu "bobber" z grubymi oponami. Element ten został maksymalnie przyciemniony przy zastosowaniu minimalnej warstwy lakierniczej, oferując dodatkowo możliwość przekształcenia siedziska z jedno- w dwuosobowe za pomocą dwóch śrub. Maszyna jest wąska i ma nisko umieszczoną kanapę kierowcy. Podczas jazdy, motocyklista przybiera naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami.

/ 6Japońska nowość na dwóch kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika.

W Hondzie Rebel pracuje zapożyczony od sportowego modelu CBR500R rzędowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 471 cm sześc. W celu zachowania charakteru typowego cruisera zostały zmodyfikowane mapy wtrysku paliwa PGM-FI, zmieniając wysokoobrotowy charakter pracy silnika właściwy dla modelu CBR na taki, aby uzyskać większy moment obrotowy oraz większą moc przy niskich obrotach, przy zachowaniu płynnej i liniowej pracy w całym zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy 44,6 Nm jest uzyskiwany przy 6 000 obr./min., a moc maksymalna 33,5 kW jest dostępna przy 8 500 obr./min.

Nowością jest stalowa rama rurowa, tworząca kształt odchylonego motocykla typu "bobber" z grubymi oponami. Element ten został maksymalnie przyciemniony przy zastosowaniu minimalnej warstwy lakierniczej, oferując dodatkowo możliwość przekształcenia siedziska z jedno- w dwuosobowe za pomocą dwóch śrub. Maszyna jest wąska i ma nisko umieszczoną kanapę kierowcy. Podczas jazdy, motocyklista przybiera naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami.

/ 6Japońska nowość na dwóch kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika.

W Hondzie Rebel pracuje zapożyczony od sportowego modelu CBR500R rzędowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 471 cm sześc. W celu zachowania charakteru typowego cruisera zostały zmodyfikowane mapy wtrysku paliwa PGM-FI, zmieniając wysokoobrotowy charakter pracy silnika właściwy dla modelu CBR na taki, aby uzyskać większy moment obrotowy oraz większą moc przy niskich obrotach, przy zachowaniu płynnej i liniowej pracy w całym zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy 44,6 Nm jest uzyskiwany przy 6 000 obr./min., a moc maksymalna 33,5 kW jest dostępna przy 8 500 obr./min.

Nowością jest stalowa rama rurowa, tworząca kształt odchylonego motocykla typu "bobber" z grubymi oponami. Element ten został maksymalnie przyciemniony przy zastosowaniu minimalnej warstwy lakierniczej, oferując dodatkowo możliwość przekształcenia siedziska z jedno- w dwuosobowe za pomocą dwóch śrub. Maszyna jest wąska i ma nisko umieszczoną kanapę kierowcy. Podczas jazdy, motocyklista przybiera naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka