Honda Rebel 2017
Japońska nowość na dwóch kołach
Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika
Honda stworzyła nowy motocykl Rebel. Japoński producent zadbał o połączenie tradycyjnego i nowoczesnego stylu, przewidziano również możliwość wprowadzenia wielu modyfikacji przez użytkownika.
W Hondzie Rebel pracuje zapożyczony od sportowego modelu CBR500R rzędowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 471 cm sześc. W celu zachowania charakteru typowego cruisera zostały zmodyfikowane mapy wtrysku paliwa PGM-FI, zmieniając wysokoobrotowy charakter pracy silnika właściwy dla modelu CBR na taki, aby uzyskać większy moment obrotowy oraz większą moc przy niskich obrotach, przy zachowaniu płynnej i liniowej pracy w całym zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy 44,6 Nm jest uzyskiwany przy 6 000 obr./min., a moc maksymalna 33,5 kW jest dostępna przy 8 500 obr./min.
Nowością jest stalowa rama rurowa, tworząca kształt odchylonego motocykla typu "bobber" z grubymi oponami. Element ten został maksymalnie przyciemniony przy zastosowaniu minimalnej warstwy lakierniczej, oferując dodatkowo możliwość przekształcenia siedziska z jedno- w dwuosobowe za pomocą dwóch śrub. Maszyna jest wąska i ma nisko umieszczoną kanapę kierowcy. Podczas jazdy, motocyklista przybiera naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami.