Honda Jazz
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.
Trzecia odsłona popularnego mieszczucha
Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.
Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.
Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.