Honda Jazz

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

/ 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

10 / 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

11 / 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

12 / 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

13 / 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

14 / 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

15 / 15Trzecia odsłona popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce nowa Honda Jazz trafi do salonów sprzedaży. Trzecia generacja tego modelu jest o 95 mm dłuższa od poprzednika i ma o 30 mm większy rozstaw osi. Oznacza to zdecydowanie więcej miejsca w drugim rzędzie i bagażnik o pojemności 354 l.

Jazz będzie oferowany z nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,3 l, który dostarcza 102 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr./min. Jednostka napędowa może współpracować z nową 6-biegową skrzynią manualną lub opcjonalnym bezstopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa to wg producenta 4,6 l/100 km. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 11,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 190 km/h.

Już podstawowy model otrzymał klimatyzację i 5-calowy ekran w konsoli centralnej. Wyższa opcja to już 7-calowy wyświetlacz dotykowy. Honda tłumaczy też, że zawieszenie tej odmiany zostało ustawione specjalnie z myślą o poprawie przyjemności jazdy na „typowych europejskich drogach” – nie wiadomo tylko, czy mieli na myśli dziurawe ulice miast, równe autostrady, czy kręte wiejskie drogi.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła